اخبار و مقالات

آمادگی بانک ملت برای ارائه خدمات متنوع به کاسپین خودرو

مدیران عامل بانک ملت و شرکت کاسپین خودرو در نشستی مشترک، راه های گسترش همکاری ها بین این دو مجموعه را به و بررسی گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، رضا دولت آبادی در دیدار با امیرحسین رضایی مدیرعامل شرکت کاسپین خودرو با اشاره به اهمیت خودروسازی در کشور و نیاز این صنعت به نقدینگی برای تولید خودروهای به روز و با کیفیت، از آمادگی بانک ملت برای کمک به توسعه و اجرای طرحهای جدید این شرکت صنعتی خبر داد. وی با بیان این نکته که بانک ملت میتواند به عنوان یک بازوی کمکی در خدمت شرکتهای خودروساز باشد، اظهار امیدواری کرد که با راهکارهای جدیدی که طراحی شده است سطح تعاملات بین دو مجموعه جهشی قابل قبول پیدا کند.

مدیرعامل شرکت کاسپین خودرو هم با قدردانی از حسن دیدگاه مدیرعامل بانک ملت نسبت به صنعت خودروسازی، خاطر نشان کرد: بی تردید این نگاه مثبت می تواند به ارتقای سطح همکاری های دو مجموعه در جهت افزایش اشتغال و تولید در این صنعت و تبع آن بهره مندی مردم از خودروهای روز دنیا منتهی شود.

در این دیدار، محسن خوارزمی معاون مدیرعامل، احمد مرادی مدیر امور ناحیه دو و محمدرضا اسماعیلی مدیر شعبه استان خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

۱۴۰۱/۰۶/۱۹